Új jelszó kérése

Futópad cikkek

Ország Boltja I. DÍJ

Ország boltja I.hely-futópad-diszkont.hu

Prémium szolgáltatások

Futópad ingyenes házhozszállítás
Futópad hitelre
Futópad törzsvásárlói kedvezmény
Futópad gyártói garancia

Hírlevél

Futópad házhozszállítás

Futópad ingyenes házhozszállítás

Fizetési megoldás

Tanúsítvány

Árukereső, a hiteles vásárlási kalauz

Termékajánló

Megbízható futópad üzlet

Elérhetőség

www.futopad-diszkont.hu
+36-1/877-4841
infosport8.hu

 

TOP termékek

NordicTrack Incline Trainer X7i futópad BH FITNESS TFT széria Life Gear Active futópad Pro-Form Performance 400i futópad

Folyadékutánpótlás

Folyadékutánpótlás - Miért éppen sportital?

Az ember hetekig éhezhet, de csak 3 napig bírja a szomjazást! A legrosszabb dolog ami egy sportolóval történhet, a folyadék hiány. A szervezet dehidratizációja (a szervezet víztartalma a szükséges szint alatt van) negatívan befolyásolja a sportteljesítményt. A folyadék hiánya nem csupán az állóképességre hat negatívan, de csökkenti a sportoló sebességét és erőszintjét is.

Nutrend-folyadekutanpotlas

Folyamatosan igyon vizet az edzések közben, ezzel elkerüli a nem kívánt kifáradást és teljesítmény csökkenést!

Ha szeretné azt, hogy edzés közben a maximális teljesítményét hozza és késleltesse a fáradtságot, pótolni kell az izzadás által elvesztett folyadék mennyiséget. A vízfogyasztás az intenzív edzések során önmagában nem elegendő, ha az edzés intenzítása erős, illetve ha magas a környezeti hőmérséklet! A jó sportitalnak tartalmazni kell a szükséges mennyiségű ásványi anyagot, melyet a szervezet az izzadással veszít el és elegendő szénhidrátot, ami energiát ad a tréningekhez. Az olyan folyadékok segítik a teljesítmény növelést az edzések során, melyek elegendő mennyiségű ásványi anyagot és szénhidrátot tartalmaznak, a tiszta víz rendszerint erre még nem alkalmas.

Nutrend


Igyon 150-350 ml sportitalt az edzés minden 15 - 20. percében!

Nem elég az, ha csak a testére hallgat és csak akkor iszik, ha szomjas! Ha már szomjas, akkor az már rendszerint késő és a szervezet dehidratált állapotba került. A szervezet már sok folyadékot vesztett és képtelen a korábbi intenzitási szinten edzeni, hamarosan érezni fogja a fáradtságot - ezzel csökkenni fog az erőszint és a sebesség is! 3% folyadék vesztés 20% teljesítmény csökkenéshez vezet!